بابل شاپ

تابستان چه خبره !؟

مقاله تابستان

 .

تابستان چه خبره امسال !؟

تابستان فصل تعطیلات است، فصل دوچرخه سواری، فصل مسافرت , کمپ و کوه نوردی و جنگل و سفر به شهرهای خنک تر ایران .

اگرچه بعضی اوقات به خاطر گرما واقعا به زمستان نیاز داریم و این گرما ما را در خانه زندانی می کند ولی به خوبی می دانیم همین گرما است که باعث می شود دانه های درختان به میوه تبدیل بشوند و آماده چیدن شوند.

میوه های تابستان :

تابستان فصلی است که با ورود آن، بازارهای میوه‌ها پر شور و شوق می‌شود. در این فصل، میوه‌هایی با طعم و ارزش غذایی بالا در دسترس هستندو از محبوب ترین میوه های فصل تابستان میتوان به :

هندوانه که سرشار از ویتامین C و پتاسیم

خربزه , آناناس , هلو

و آلبالو که حاوی فیبر و ویتامین C می باشد و باعث رفع تشنگی و خنک کنندگی بدن می شود اشاره کرد .

 

چه کار هایی انجام بدیم تا تابستان خوش بگذره ؟

 

تابستان زمانی است که بسیاری از مردم برای لذت بردن از آفتاب و هوای گرم به فعالیت هایی مانند گردش، تفریح و ورزش در فضای باز روی می دهند. برخی از تفریحات محبوب تابستان عبارتند از:

1- شنا: شاید بهترین تفریح تابستانی شنا باشد، این تفریح بستری برای تحرک بدن و پر کردن انرژی است و همچنین در سرد کردن بدن نیز مفید است.

2- پیاده روی و دویدن: پیاده روی و دویدن در مزارع ، روی کوه ها، پارک ها و باغ ها، ورزشی برای لذت بردن از گرمای تابستان است.

3- گردش و بیرون رفتن: گردش و بیرون رفتن در طبیعت، بازدید از جاذبه های توریستی و بازدید از شهرهای دیگر یک فعالیت خلاقانه و مفرح است.

4- پیک نیک بیرون از شهر: پیک نیک در مزارع و قرارگاه های طبیعی، به منظور لذت بردن از طبیعت و پرورش بنیانهای اجتماعی می‌تواند بسیار مفرح و تازه کننده باشد.

5- ماجراجویی های طبیعی: تفریحات طبیعی مانند کوهنوردی، زیپ لاین، کویرنوردی و پیاده روی در غارها، یک ماجراجویی بی همتا و غیر قابل توصیف برای تمامی سنین است.

 

ابزار های کاربردی تابستان :

برای سفر و کمپ هایی که در فصل تابستان میروید, نیاز به ابزاری های کاربردی و درست هستید تا سفر خوبی داشته باشید

 

پیشنهاد چند ابزار کاربردی برای راحتی سفر هایتان :

 

1 ) گالن 20 لیتری زیبا سازان : گالن 20 لیتری زیبا سازان

گالن مسافرتی 20 لیتری زیباسازان مدل گریزلی یکی از اقلام مهم در زمینه. وسایل کمپینگ می‌باشد که با داشتن آن می‌توانید. یک منبع آب کارآمد را همراه خود در مسافرت‌های مختلف حمل کنید. و دیگر نیازی به تهیه وسایل دیگر برای حمل آب نخواهد بود.

این گالن آب مسافرتی دارای ابعادی مناسب بوده و به جای اینکه مانند. سایر محصولات در این دسته، ارتفاع زیادی داشته باشد.، عرض بیشتری داشته تا. با این کار شما بتوانید به راحتی آن را روی زمین قرار دهید. و هنگام حمل با خودرو نیز مدیریت بهتری در فضای خود داشته باشید.

ویژگی های گالن مسافرتی 20 لیتری زیباسازان :

1- گالن مسافرتی 20 لیتری همچنین در مقابل فشار و ضربه مقاومت بالایی دارد. چراکه در ساخت آن از بهترین متریال میباشد و گزینه ای مناسب مخصوصا برای استفاده در مسافرت است. در این محصول از پلاستیک فشرده چندلایه استفاده شده است که علاوه بر افزایش مقاومت آن باعث کاهش وزن محصول نیز شده است. قسمت رویی محصول محلی است که دستگیره آن قرار دارد و همچنین درب پیچی گالن در این قسمت طراحی شده است.  

2- گالن آب سفری را می‌توانید برای هر نوع مسافرتی که در نظر دارید استفاده کنید و محدودیتی در زمینه مایعات مختلف نخواهی داشت. برای تهیه این محصول کافیست از همین    صفحه در فروشاه بابل شاپ  .آن را به سبد خرید خود اضافه کنید. و در کوتاه ترین زمان ممکن این گالن مسافرتی 20 لیتری. زیباسازان مدل گریزلی را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

2)سبد پیک نیک پگاه  

 

معرفی سبد پیک نیک پگاه :

سبد پیک نیک پگاه دارای دو سبد جداگانه هست كه روي هم قرار ميگيرن و قسمت بالايي به سه خانه دربدار تقسيم ميشه . هركدام از سبد پايين و بالا جداگانه هستند .

 

بقیه محصولات هم در سایت ما {   بابل شاپ   }

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *